=

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda Malaysia!!!Video Perlawanan Malaysia VS Indonesia

pinjam gambar kat google

Akhirnya lagu NEGARAKU telah menggegarkan stadium Bung Karno, tempat di mana lagu kebangsaan kita di persendakan oleh penyokong-penyokong Sang Garuda...

Syukur juga kehadrat Ilahi kerana takdir dan nasib menyebelahi pasukan kita yang mana bermati-matian mengheret pemain Indonesia ke perlawanan sepakan penalti..dengan kemenangan itu sekurang-kurangnya dapat menutup mulut-mulut mereka yang telah berperangsaka buruk pada team Malaysia..yer dak? 

Harap pasukan Harimau Muda dapat terus mengekalkan corak permainan yang sebegini di lain masa dan ulangi kejayaan sebegini pada masa akan datang...Amin,,,

Tahniah buat pasukan Bola Harimau Muda Malaysia!!!!Korang memang terbaiklah!!!semangat korang memang power!!!

Sebelum tu jom kita layan sekali lagi babak-babak sepakan penalti yang telah memberi kejayaan kepada pasukan Harimau Muda Malaysia...Tahniah!!!!


SINI
sumber Sokernet.com


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

2 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Anonymous said...

seriously penuh debaran dari awal smpailah masa tmbahan sampailah waktu kecederaan! lagi best, smpai berpeluh peluh waktu tunggu sepakan penalti tu hohoho.akhirnya kite menang!!! tahniah malaysia.. walaupun nmpk penat sgt2 tp smgt yg dtunjukkn tu sgt2 lah dihargai!!!

iAmCekbolat said...

bola lgi @_@"