=

Thursday, July 28, 2011

PROMOTE KHAISYA CHIC


Promote Khaisya Chic???ape tu??..ekceli Khaisya Chic tu merupakan 1 blog untuk fesyen....kalau korang yang sukakan fesyen pakaian wanita korang bolehlah terjah blog tu...cantik-cantik jugak pakaian yang dijual kat sana...

blog ni baru lagi kot..ape-ape pun nantikan fesyen-fesyen terbaru dari Khaisya Chic ok....sama-sama support Khaisya Chic ..

kenapa aku promote Khaisya Chic ???

ekceli td mase aku bukak blog aku..pastu terpandang jumlah follower makin bertambah...tapi aku tertarik nak buat entry pasal jumlah follower sebab nombor nye menarik bagi aku...tengok ni...


aku pilih Khaisya Chic sebab dia merupakan follower aku yang ke-200...tq ye sebab sudi follow my blog..


so, dengan ini aku akan mengiklankan blog dia selama sebulan kat blog aku...hehe...*suke tak???suke tak???



Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

0 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: