=

Monday, July 18, 2011

PERGH!!!DURIAN SEGAMAT

Assalamualaikum semua.. dah 2 hari kot tak update blog..haish...sabtu baru ni aku g jalan-jalan segamat..motif???g jalan-jalan carik pasal lah...*hehe xdelah of coz lah sebab ni..nyum-nyum..

durian segamat..korang tengoklah isi durian ni..pergh!!

tapi tulah nak habaq mai...segamat..memang terkenal dengan durian..rasenya sepanjang jalan nak ke Segamat banyak durian dijual...ada yang jual sekilo rm5-rm6...ada yang jual rm1 sekilo..tapi memang berbaloi lah..




kebetulan hari tu ada Pesta Makan Durian kat Bandar Segamat...tapi aku tak sempat nak join..hikhik..sebab sampai sana dah pukul 7.00pm...kalau tak memang aku pulun cukup-cukup...

neway...merasa jugak durian segamat...memang pergh!!!sodap!!!

aku tengah menikmati buah durian segamat....


korang tengok kawan-kawan aku..seronok dapat makan durian..hehe..

tapi memang syoklah...dorang ni pantang nampak durian..habis dorang balun...*ekceli aku yang takleh tengok durian..hehe..geram..nak kekoh-kekoh..hahaha

terbaiklah!!!tq to QI, PAKCIK QI, HASNAN, AH JOEL, AWEK AH JOEL, N LOQMAN...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

0 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: