=

Tuesday, July 12, 2011

CERMIN MUKA KAU DULU!!!

aku tengah marah ker???MARAH!!!haish...aku bukan nak marah sesiapa pun..lagi pun apa sebab aku nak marah orang..aku rasa semua orang pernah buat silap..so, better kita tegur secara elok..tak payahlah nak marah-marah kot...(nanti muka tu tak cantik)...betul tak??? *tajuk takde kene mengene pun..kasi gempak jew..hehe

kalau korang tak caya cuba korang tengok orang tengah bergaduh...mesti muka dorang hodoh..tak ceria langsung..tak bersinar gitu..hehehe...

sebabnya???bila kita terlalu marah kita akan terbakar...


yelah panas gitu.(lagi pun marah ni perangai syaitan).so, cara terbaik masa kita tengah hot tu kita tengok muka kita kat cermin...

apa yang kita nampak???bukan ke time tu wajah kita terlalu hodoh jika nak dibandingkan ketika sebelum marah...(buruk benor muke kalau time marah)

jadi, apa yang perlu kita buat kalau tengah marah???


perkara terbaik kita perlu buat adalah berfikir dengan waras dan banyakkan bersabar sebelum kita bertindak...think about it!!!

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

3 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

SweetSmileGallery said...

yeahhh..itu dia...sudah terkeluar...THINK ABOUT IT!!THINK ABOUT IT!!I owiz hear it :P

si cantik sally said...

haha..tapi kalau da x leh dkontrol ap leh buat baiz..oiii

Mr.Baiz said...

kalau xleh control kene amek air sembahyang la..