=

Sunday, July 3, 2011

INILAH DINAMAKAN REZEKI

Betullahkan orang kata....tuah ayam nampak dikaki tuah manusia tak siapa yang tahu...hehhe..tulah perumpamaan untuk aku harini..nak tau kenapa???

actually, rini ade mesyuarat untuk penubuhan Koperasi Hotperfume...kemudian aktiviti selingan dorang buatlah cabutan bertuah...banyak betul nama aku naik..tak sangka...tulah namanya rezeki aku..hehehe..seronok sangat..

hadiah memang lumayan..berbaloi..sangat berbaloi....

ni dia antara yang aku menang...


penuh bonet kereta...



antara hadiah yang aku dapat rini..




cabutan bertuah yang ke-5



hadiah atas pembelian hotperfume tempat ke-2
~laptop compac dan barangan hotperfume bernilai rm700~




~ni hadiah cabutan bertuah barangan bernilai rm150+rm150+rm200~



hehe..untung jugak kan..nanti awal tahun 2012 hotperfume akan adakan hari terbuka hotperfume atau lebih dikenali karnival hotperfume yang bakal diadakan di stadium Melawati Shah Alam....mase tu akan dibuat cabutan untuk kereta Myvi n Alza...untuk kelayakan undian perlulah membuat pembelian barangan hotperfume bernilai rm50 dan ke atas...berminat boleh refer di SINI

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

SoLy SoLicious said...

fuyyooo..byk gile...
nk 1.....heeee ^___^

Mr.Baiz said...

nak ker?hehe..tunggu tahun depan

hana said...

byk nye..
nak sikit boleh??
hehehe

Liyana Aziz said...

wah!!! hebat! banyaknya!!!! nak COMPAQ!