=

Monday, March 19, 2012

Apa Nak Jadi?Bangga Hisap Gam?

Saban hari bumi Malaysia ni disajikan dengan isu-isu yang hangat...sebelum ni kita sering terdengar dan terbaca kisah pembuangan bayi, pembunuhan kejam dan sebagainya..
Begitu juga Isu-isu gejala tidak sihat budak-budak sekolah zaman sekarang...salah siapa? 
tepuk dada tanya selera..berbalik kepada tajuk di atas...aku baru lepas saksikan lakonan mantap yang dipersembahkan oleh budak-budak..aksi bergaduh gitu...yang tak boleh belah budak-budak ni ponteng sekolah kot dan menghisap gam...
Dalam hal ini, siapa yang patut dipersalahkan? Ibu bapa, masyarakat, remaja itu sendiri atau negara kita?
apa-apa pun jom layan video di bawah ni dulu...

korang mungkin mempunyai pendapat sendiri selepas tengok video tu kan?  
Tepuk dada, tanya selera. salah siapa?salah siapa?dan salah siapa?

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Asningtiyas Nasdja Putri said...

Astagfirullah,budak zaman sekarang
-,-

luqman zakaria said...

tak leh nak tgk vid tuh la..huhu~

regard,
arepnakbebel.com

aimaniman said...

masalah remaja x boleh nak salahkan mana2 pihak secara total, semua pihak termasuk remaja sendiri ada tanam saham menyebabkan kejadian ni semakin parah...

iyka syafika said...

hurmmm..tak tahu da nk kata apa kan.sbb smuanya depend on dri sendiri.

Namee Roslan said...

sedih tengok.. :( ni budak sekolah ni.mak bapak jenis kasi je anak keluar.. :(