=

Saturday, December 3, 2011

Lagu dan Lirik Lagu Ombak Rindu – Hafiz/Adira (OST Ombak Rindu)

Ramai perempuan di luar sana tak sabar-sabar nak tengok filem Ombak Rindu lakonan Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani..mesti korang yang tengok filem ni akan membazir air mata..yer dak?hikhik..dengar-dengar cerita ni sedih gitu..So, sesiapa yang bakal pergi tengok filem Ombak Rindu ni kat wayang aku syorkan bawaklah tisu banyak-banyak yer..

Ok, sebelum korang pergi tengok, korang layan lah dulu lagu Ombak Rindu ni,,nyanyian Hafiz dengan Adira...


Lirik Lagu Ombak Rindu–Hafiz/Adira

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

2 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Adylia Qarissa said...

Tuhan...ampunilah dosa ku :)

heheheeeeeeeeeeeeeee....

ada yang cakap cerita nie best..ada yang cakap cerita nie entah apa2..haaa..dkna tak tengok lagi..dkna diam tak cakap per :)

Namee Roslan said...

sedap juga lagu dia. :)