=

Wednesday, December 14, 2011

Artis Rakam Hubungan Seks

Artis rakam hubungan seks?Biar betul....aku cerita tentang artis mana ni?jangan buat pasal Baiz..kang tak pasal-pasal kau memfitnah orang...besar dosa tuh...

copppppp......ni bukan blog kongsi fitnah ya....pengumuman, blog aku bukan blog berkongsi fitnah...ada faham???

satu lagi aku nak mention kat sini...blog kongsi sesuatu ini memelihara isi kandungannya dan sama sekali tidak ada unsur-unsur lucah, porno, mahupun seks atau seks luar tabii....xxxxxxxxx (eh sama je semua tu)

ok berbalik kepada tajuk di atas...kenapa entri kali ni bertajuk artis rakam hubungan seks???nak tahu sebabnya , boleh refer gambar di bawah ni...hehhee...

KLIK GAMBAR UNTUK TUMBESARAN....hahahhahaha....

mana datang pun aku tak tahu..apa kes nak cari tentang artis rakam hubungan seks???ada kes terbaru ke??aku tak tahu pun..maklumlah aku tak berapa ikut perkembangan dunia hiburan ni...ecececewahhhhh...kalau ada nak tahu jugak..lalallalallalalala...kepada yang tersalah masuk ke blog aku ni..minta maaf ya..aku tak hidangkan cerita-cerita seperti itu...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

8 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: