=

Monday, July 26, 2010

MALAYSIA KEJUTKAN KOREA SELATAN

OLE...OLE, OLE, OLE, OLE kita menang kita lah juara..hehe..(lagu sang juara)..selamat sejahtera kawan2 semua...semalam g tengok bola tak?Malaysia lwn Korea Selatan...apa!!!x pergi???aiyo..rugilah kalau cm tuh..hehe actually mrbaiz pun x g gak..heheehhe..korang ada bace paper x?or dgr mane2 berita???huyooo setiap tempat mrbaiz dgr khabar mengenai kemenangan Malaysia..eh silap kemenangan pasukan Malaysia bawah 23 tahun.

Mesti lepas ni pasukan bawah 23 tahun ni akan digeruni oleh pihak lawan dari seantero dunia..fuyooooooo ayat...x mengalah.. tp hopefully jadi kenyataan.. semalam dorang main kt Stadium Bukit Jalil..dorang menewaskan Korea Selatan dengan agregate 1-0...gol kemenangan dijaringkan oleh pemain tengah pasukan Selangor iaitu Syafiq Rahim pada awal masa kedua...kire second half la dorang baru dapat gol..bagus2.Malaysia boleh!!!

korang pun taw kan sejak kebelakangan ni skuad bola sepak negara kita asyik dikritik je kan..tp itu x menjadi penghalang untuk dorang semua tu beraksi lebih baik pada aksi akan datang..kejayaan hari ini menunjukkan petanda bahawa Malaysia masih boleh bermain dan menjadi pasukan yang digeruni seperti zaman Mokhtar Dahari dulu..amin!!!!

ok mrbaiz dah abes merepek..so untuk berita selanjutnya korang leh baca kat sini...


MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA






Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Affan Ruslan said...

Salam ziarah.

Blh blah gak Malaysia.
Aku pun dah lama tak ambil tau pasal bola Malaysia. hehe

Anonymous said...

harap2 boleh naik lagi ranking.. aku yakin pada team 23 ni.

Affan Ruslan said...

@hisyam muhibah: kwn saya pun kata under 23 main better dr senior team

Baiz Mamat said...

OF COZ..SEBAB DORANG KAN DAH DI TRAIN DARI KECIK..SEKARANG KAN ADE SOCCERKIDS SEME TU..SO MEMBANTU LA PALAM PENCAPAIAN YANG MEMBERANSANGKAN

Ateh Nour said...

Assalamualaikum, Sallam ziarah orang temerloh.
Singgah jap tengok apa ada disini.

peaNut said...

peaut pun gembira jugak dgn kemenanga malaysia ni..bangga jd anak malaysia!!huhu

Siti Safiyyah said...

wah, hebat.. malaysia blh menang..huhu