=

Saturday, July 24, 2010

LAPPY BERHARGA RM112


halo, halo, halo...hye u ollz...
sepanjang hidup u ollz la kan, u ollz penah dengar tak komputer riba yg berharga Rm112???
erm ni la kali pertama yang mrbaiz dgr taw sepanjang 24 tahun duduk kt muka bumi ni..hakhak (nak wat cm ner kan ni la baru permulaan zaman technology)..hehe

ok apa yang mrbaiz nak kongsi ni adalah berkaitan dengan komputer riba yang bakal di keluarkan oleh pasukan penyelidikan dari Institut Teknology India dan Institut Sains India..

komputer riba ni mempunyai skrin sentuh, peralatan komputer ini jugak turut dicipta agar fleksibel dengan komponen2 baru berdasarkan kepada keperluan pengguna..

komputer riba ni dijangka diperkenalkan di institusi2 pengajian tinggi menjelang 2011 ni..

dengar2 khabarnya harga komputer ni juga akan diturunkan lg kepada AS$20 (RM64) atau AS$10 (RM32)..

wah!!!mrbaiz pun nak beli la banyak2 kalau cam tu..hehe murah giler..siapa x nak kan.hoho..

untuk info selanjutnya boleh la kawan2 belek2 paper KOSMO 24 JULAI 2010 m/s 50...hehe

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

ciK LyndaWawa igUana said...

mak ai....murah beno......

nak jugak laa...



Saya yang baek hati, ✿LyndaWawa✿ =)

diraja22 said...

biar betul..

noraini azhari said...

ye ke ni..
nak jugak..

- zuriey - said...

brand pe ni.. leh tahan tak ni..murah2 tkut cap ayam je